Βιογραφικό

 zisimopoulos

Δημήτρης Ανδ. Ζησιμόπουλος

Σχολικός Σύμβουλος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης 6ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Αιτωλοακαρνανίας

Σπουδές
· Είναι διδάκτωρ Ειδικής Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.
· Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος με κατεύθυνση την ειδική αγωγή του ΠΤΔΕ, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
· Έχει μετεκπαιδευτεί στο τμήμα Eιδικής Aγωγής του Μαράσλειου Διδασκαλείου στο ΠΤΔΕ, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Διδακτική εμπειρία
· Εργάστηκε επί τρία χρόνια σε δημοτικά σχολεία της ελληνικής παροικίας του Σίδνεϊ Αυστραλίας.
· Εργάστηκε επί τέσσερα χρόνια ως εκπαιδευτικός στην ιδιωτική εκπαίδευση.
· Από το 1999 εργάζεται στη δημόσια εκπαίδευση. Την περίοδο 2004-2011 εργάστηκε ως εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής σε τμήματα ένταξης στη Ναύπακτο.

Διδάσκων/Επιμορφωτής σε προγράμματα δια βίου μάθησης
· Το 2007 δίδαξε στο Μαράσλειο Διδασκαλείο του ΠΤΔΕ, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
· Από το 2007 έως το 2011 δίδαξε στο Διδασκαλείο Ειδικής Αγωγής του ΠΤΔΕ Πανεπιστημίου Πατρών.
· Έχει συμμετάσχει ως επιμορφωτής σε προγράμματα του ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ που υλοποιήθηκαν από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, το ΠΤΔΕ του Πανεπιστημίου Πατρών και το Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Συμμετοχή σε προγράμματα/διαδικασίες αξιολόγησης
· Έχει διετελέσει κριτής άρθρων στο επιστημονικό περιοδικό Learning and Individual Differences.
· Είναι αξιολογητής εκπαιδευτών ενηλίκων στο Εθνικό Κέντρο Πιστοποίησης Συνεχιζόμενης Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ε.ΚΕ.ΠΙΣ.).
· Εργάστηκε ως αξιολογητής εκπαιδευτικού λογισμικού στο πρόγραμμα αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού για ΑΜΕΑ του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.

Ελληνικές και διεθνείς δημοσιεύσεις (ενδεικτικά)
· Ζησιμόπουλος, Δ. (2007). Προσαρμογή διδακτικών στόχων στη Γλώσσα και στα Μαθηματικά. Η μέθοδος της Ανάλυσης Έργου (Task Analysis). Στο Ε. Μακρή-Μπότσαρη (επιμ.) Θέματα διαχείρισης προβλημάτων σχολικής τάξης (σ. 55-71). Αθήνα: ΥΠΕΠΘ-Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
· Ζησιμόπουλος, Δ. (2009). Εσωτερικά κίνητρα μάθησης και σχολική επίδοση μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες. Παιδαγωγική Επιθεώρηση, 47, 45-59.
· Ζησιμόπουλος Δ. (2010). Ανυπακοή-Μη συμμόρφωση στους κανόνες: Βοηθώντας το παιδί στην τάξη. Στο Ε. Κολιάδης (επιμ.) Συμπεριφορά στην τάξη: Αξιοποιούμε ικανότητες, αντιμετωπίζουμε προβλήματα (σ. 360-385). Αθήνα: Εκδ. Γρηγόρη.
· Zisimopoulos D. & Galanaki E. (2009). Academic Intrinsic Motivation and Perceived Academic Competence in Greek Elementary Students With and Without Learning Disabilities, Learning Disabilities Research & Practice, 24(1), 33-43.
· Koutromanos, G., & Zisimopoulos, D. (2009). Digital games-based learning material for mild intellectual disability students: Factors influencing teachers to use it in their teaching. Στο L. G. Chova, D. M. Belenguer & C. Torres (Ed.) Proceedings of INTED Conference , 9-11 March, Valencia, Spain, 3476-3483.
· Zisimopoulos, D. (2010). Enhancing Multiplication Performance in Students with Moderate Intellectual Disabilities Using Pegword Mnemonics Paired with a Picture Fading Technique, Journal of Behavioral Education, 19(2), 117-133.
· Sigafoos, J., Kagohara D., Meer van der L., Green A. V., O?Reilly F. M., Lancioni G. E. Lang R., Rispoli M., & Zisimopoulos D. (2011). Communication assessment for individuals with Rett syndrome: A systematic review, Research in Autism Spectrum Disorders, 5, 692?700.
· Zisimopoulos, D., Sifagoοs, J. & Koutromanos G. (2011). Evaluation of an instructional package using video prompting and constant time delay procedure to teach an Internet search basic skill to students with intellectual disabilities. Education and Training in Developmental Disabilities, Education and Training in Developmental Disabilities 46(2), 238-250.